PPC reklama – aneb plaťte jen za skutečné zákazníky

ovocn
</div>
<p>U starších typů reklam měl zákazník špatný přehled o tom, zda skutečně platí adekvátně vůči kvalitě reklamy atp. U ppc reklama <a href=http://ppcprofits.cz/sluzby/ppc-reklama-pro-vyhled-va-e to nehrozí, neboť lze objektivně sledovat počet zákazníků, kteří použili tu danou reklamu nebo nikoliv. Tím, že zákazník na zobrazenou reklamu (například ve formě banneru) klikne, tak reklamu aktivuje. O této akci se uloží potřebné informace a zákazník je přesměrován na Vaši webovou stránku. Máte tak pěkný přehled. Pro správu těchto reklam existuje několik systémů, ty jsou obvykle provozovány vlastníkem nějakého vyhledávače. Google.com nebo Seznam.cz tedy mají své služby tohoto typu také. Souvisí to spolu.

Nemusí se platit jen za klik

Zákazník nemusí nutně požadovat to, aby jeho klienti na reklamu klikali. Stačí mu se dostat do obecného povědomí lidí a k tomu postačuje i pouhé zobrazení reklamy. Navíc zákazník může chtít, aby se jeho reklama zobrazovala jen v určitou denní (resp. noční) dobu. Na druhou stranu existují i situace, kdy zákazník platí až za reklamu, díky které skutečně něco prodal.

PPC reklama – aneb plaťte jen za skutečné zákazníky
Ohodnoťte příspěvek